Musavat.az
Musavat.az




Müsavat » Xeberler» Xeber

Ramazan süfresinde düzgün qidalanma – XƏBƏRDARLIQ

05 Temmuz 2016
4:44 pm


05/07/2016 [20:40]: xeber –
Bayram günləri süfrəmizi ləziz təamlarla bəzəyib hər birində dadmağa çalışırıq. Yağlı və çox kalorili xörəklərlə pozulmuş qidalanmanı yenidən nizama salmaq üçün ən azi bizə 2-3 həftə vaxt lazım olur. Ona görə də  ümid etməyin ki, əvvəlki bədən formasını 2-3 günə bərpa edə biləcəyik. Bayramdan sonra cürbəcür şirniyyatlar, az hərəkətlilik, davamlı olaraq heç bir işlə məşğul olmamaq, ən əsası həddindən çox yemək artıq çəkiyə,tez yorulmaya və halsızlığa gətirib çıxarır. Təbii ki, mədəmizdəki ağırlıq bizə narahatçılıq yaradır. Bütün bunların baş verməməyi üçün moderator.az aşağıdakı məsləhətləri diqqətinizə çatdırır.Ramazan ayı boyunca istirahət müddəti keçirən bədənin bayramda bir andaca yorulmasını və sürətli kilo almasının qarşısını almaq üçün müəyyən tədbirlər görmək lazımdır. Əks halda gözlənilməyən xəstəliklərlə  həyatınızı təhlükəyə ata bilərsiniz. Bu dövr, xüsusilə diabet, ürək-damar və böyrək kimi xroniki xəstəlikləri olanlara təsir edir. “Sağlam” olmanız avantajınıza olsa da bu, risk daşımadığının anlamına gəlmir.Bayramlar ailə ziyarətlərinin və ictimailəşmənin sıx yaşandığı dövrlərdir. Ediləcək ziyarətlərdə süfəyə qoyulan hər şeyin yeyilməsi, hər getdiyimiz yerdə fərqli bir yemək istehlak edilməsi, ramazan   müddətində  yeyilməyən yeməklərin bayramın ilk günü istehlak edilməyə çalışılması bədənin yorulmasına və xəstəliklərə yol açır. Ramazanın bitməsi ilə birlikdə bayramın ilk günündən etibarən çoxlu miqdarda xəmir yeməklər  və şirniyyatlar istehlak olunur. Bu müddətdə, diabet, ürək və böyrək kimi xroniki xəstəlik müşahidə edilən fərdlərin və yaşlı  insanların istehlak etdikləri yeməklərə çox diqqət etmələri gərəkdir.Bayramda yeməklərin çox yeyilməsi qabarıqlıq, qaz, həzm narahatlıqları, qəbizlik, ishal və mədədə yanma kimi çox sayda narahatlığa səbəb ola bilər. Diqqətli bir qida qəbul edilməsiylə  bədən bu narahatlıqlardan qoruna bilər.Bayramda yeyilən ətin  miqdarının 100 qramı keçməməsi təklif edilir. Ət istehlak edərkən yanında salat və ya zeytunyağlı tərəvəz yeməyi saxlamanızda fayda görülür. Çörək olaraq ağ undan hazırlanmış çörək yerinə, buğda və ya çovdardan hazırlanan çörək seçilməlidir. Çörək yeyilmirsə bunların yerinə şorba, yarma plovu və ya makaron kimi həzmi daha asan olan karbonhidrat qrupu üzvləri istehlak edilməlidir. Yeməklərin yanında istehlak edilən şəkərli içkilərdən uzaq dayanıb həzmi daha asan olan  ayran və ya su seçim etmək, qəhvə və çay istehlakını isə şişirtməmək lazımdır. Çox miqdarda istehlak edilən bu içkilər həm mədə problemlərinə həm də gecə yuxusuzluğuna  səbəb ola bilir. Bu dövrdə cökə, jasmin və razyana kimi həzmi asanlaşdıran bitki çayları təklif edilir. Gün ərzində 8-12 stəkan su istehlak etməyə də diqqət göstərilməsi lazımdır.Diabet xəstələri bayramda necə qidalanmalıdır?Bayramlar qida xüsusilə də şirniyyat istehlakının çox olması səbəbiylə diabetik xəstələr üçün təhlükəli ola bilir. Desertlər və karbonhidrat məzmunu sıx yeməklərin çox kiçik miqdarda belə kalori alışını sürətlə artırıb qan şəkərini yüksəldə bilir. Diabetli fərdlərin bəslənmələri sağlam bəslənmə prinsiplərinə əsaslandığı üçün fərqli saatlarda pay istehlak və ya pay atlamaq qan şəkər səviyyəsinin nəzarət altına alınmasını çətinləşdirir. Diabetli fərdlərin bəslənmələrində aşağı glisemik indeksli qidalar təklif edilir. Glisemik indeksi yüksək olan karbohidratlar qana dərhal və tamamilə qarışdıqları və qan şəkərində ani yüksəlmənin yol açdıqları üçün seçim edilmir. Sadə şəkərlər (şəkər, bal, bəkməz və s.) Kompleks karbonhidratlara görə qan şəkərini daha sürətli yüksəldir. Bayramda tez-tez təklif edilən paxlava və şokoladın çox miqdarda istehlakı, qan şəkərinin yüksəlməsinə və diabet xəstələrinin komaya girməsinə səbəb ola bilir. Diabetli fərdlərin şirni yerinə meyvə və ya duzlu yeməyləri, şəkərli içkilər yerinə isə ayran və ya şəkərsiz içkiləri qəbul edib şokoladdan qətiliklə uzaq dayanmaları lazımdır.Belə zamanlarda xəstələr ölçü alətləri və ölçü çubuqlarını mütləq yanlarında götürməlidirlər. İstehlak sıxlığı və miqdarı məhdudlaşdırıldığı müddətcə çox sevilən bəzi qidaların istehlakında isə qorxu yoxdur.Böyrək sağlamlığınız üçün bunları edin!Bayramlarda bəslənmə nizamının pozulmasından ən çox təsirlənən orqanların başında böyrəklər gəlir. Qan şəkərinizi nizamlı olaraq nəzarət edin. Diabet, xroniki böyrək xəstəliyinə səbəb olan xəstəliklər içində ilk sırada yer alır.Təzyiqinizi nəzarət altında saxlayın. Xroniki böyrək xəstəliyinə yol açan bir faktor ola biləcəyi kimi, böyrək xəstəliyinin nəticəsi olaraq da inkişaf edə bilər və təzyiq yüksək seyr böyrək xəstəliyinin irəliləməsi də sürətlənir.Duz istehlakınızı azaldın. Gündə 5 qramdan (1 çay qaşığı) çox duz istehlak etməyin və yeməklərə əlavə duz tökməyin. Masada duzqabı qoymamaq, yeməkləri ədviyyat və bitkilər (nanə, kəklik və s.) Ilə şirinləşdirmək faydalı olacaq. Böyrək daşı salmış kəslər gündə 3 qramdan çox duz istehlak etməməlidirlər.Dərmanlarınızı laqeyd yanaşmayınSağlam bəslənin və israrları nəzakətlə imtina edin. Bunu etməniz hipertoniya, xroniki böyrək xəstəliyi və ürək-damar xəstəlikləri inkişafı riskini azaldır.Təzə yeməkləri seçim edin, konserv yeməkləri isə ya qəbul etməyin ya da istehlakdan  əvvəl sudan keçirin və duz alışını azaldın.Siqaret çəkməyin. Siqaret çəkməyiniz, böyrək qan axınında azalmaya səbəb olmaqdadır.Böyrək sağlamlığı üçün ən ideal qidalar: Kələm, gül kələm, qırmızı, sarımsaq, soğan, alma, zoğal, moruq, çiyələk, albalı, quru üzüm, yumurta ağı, balıq və zeytun yağı.Elşən Yəhyayev




Şərh yazılmayıb.

Şərh yaz.








           
MARAQLI
Maraqlı
- Sitemap BIST 100 endeksi, günün ilk yarısında yüzde 0,59 değer kazanarak sürekli müzayede işlemlerine verilen araya 77.242,79 puan ile girmişti.Sürekli müzayede işlemlerinin tekrar başlamasının ardından yükseliş eğilimini sürdüren endeks, şu dakikalarda yüzde 0,66 artışla 77.300 seviyelerinde bulunuyor. Analistler, öğleden sonra ABD'de başta fabrika ve dayanıklı mal siparişleri olmak üzere açıklanacak verilerin takip edileceğini belirterek, BIST 100 endeksinin 77.800 seviyesinin direnç, 76.000 seviyesinin destek konumunda olduğunu kaydediyor.Spot altının ons fiyatı yüzde 0.2 değer kaybederek bugün güne 1,237.65 dolardan işlem görerek başladı. Havalimanının batısında yer alan ve Gizlani Askeri Üssü'nde de tamamen kontrol sağlandı.Doğu cephesinden ilerleyen federal polis güçleri ve özel kuvvetler askerleri, havalimanı yakınındaki Elbu Seyf köyünü hafta başında terör örgütünden geri almıştı.Güney cephesinden ilerleyerek geçen yıl kentin tamamen kuşatılmasını sağlayan İran destekli Şii milisler Haşdi Şabi grubu da batı cephesinden ilk saldırıyı Çarşamba günü başlatmıştı. Telafer çevresindeki köylerde yoğun çatışma var.Bu arada Musul’un batısından ilk tahliye haberi geldi. El-Memum bölgesinden DEAŞ'ın kalkan olarak kullanmak için alıkoyduğu bin 508 kişi tahliye edildi. -Irak Göç ve Göçmenler Bakanlığınca kentin batısından tahliye edilen bin 508 kişilik ilk grup, Kayyara kasabasındaki kamplara yerleştirildi.Kapalıçarşı altın fiyatlarına göre çeyrek altın fiyatı bugün 192 lira, altın gram fiyatı ise 117 lira seviyesinde.Altın fiyatları ABD'den açıklanan pozitif verilerin ardından yatırımcıların riskli varlıklara geri dönüş yapmasıyla beraber dün geriledi. Spot altının ons fiyatı yüzde 0.2 değer kaybederek 1,237.65 dolardan işlem görürken, dün yüzde 0.7 değer kazanmıştı.KAPALIÇARŞI ALTIN FİYATLARIİstanbul Kapalıçarşı'da 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 116,75 lira, Cumhuriyet altınının satış fiyatı ise 780,00 lira oldu.Bu yıla en hızlı başlayan yatırım aracı altın oldu. 3 yıl yatırımcısına kaybettiren altın, Aralık ayında başladığı yükselişi bu yıl hızlandırdı. Peki altın fiyatları 3 yıllık kayıbın ardından nasıl yükselişe geçti? Altın fiyatları neden yükseliyor? Altın yorumlarını aşağıdaki playerdan izleyebilirsiniz.Analistler, bugün ABD'de açıklanacak ADP istihdam raporunun altın fiyatları üzerinde etkili olabileceğini belirterek, teknik olarak altının onsunda 1.210 doların destek, 1.250 - 1.255 dolar bandının ise önemli direnç seviyeleri olarak takip edileceğini kaydediyor. Altının gram fiyatında ise 116 seviyesinin izleneceğini dile getiren analistler, bu seviyenin altında kalınması durumunda düşüşün ivme kazanabileceğini, olası yükselişlerde ise 118 direncinin gündeme gelebileceğini tahmin ediyor.çarşambaAnalizciler, ABD'de üretimin azalacağına ve OPEC ile OPEC dışı üreticilerin birlikte kararlar alabileceğine ilişkin beklentilerin petrol fiyatlarında yukarı yönlü hareketleri destekleyen ana etkenler olduğunu ifade ediyor.günü 39 dolar sınırına yükselen Brent petrolün varil fiyatı, haftanın ilk işlem gününde 39,47 dolara kadar yükseldikten sonra şu dakikalarda 39,11 dolar seviyelerinden işlem görüyor. Brent petrol son olarak 11 Aralık 2015 tarihinde 39,71 dolara kadar yükselmişti.Avrupa'da tarafında ise piyasalar bu hafta Avrupa Merkez Bankası (AMB) faiz kararı ve Euro Bölgesi büyüme verisini bekliyor. Analistler, 10 Mart’taki AMB toplantısında alınacak yeni önlemlere yönelik beklentilerin arttığını belirtiyor. Bugün İuro Bölgesi'nde Sentix yatırımcı güveni açıklanacak. Cuma günü Almanya'da DAX 30 endeksi yüzde 0,74, Fransa'da CAC 40 endeksi yüzde 0,92 ve İngiltere'de FTSE 100 endeksi yüzde 1,13 prim yaptı.Amerika'da BÜYÜME HEDEFİ REVİZE EDİLDİAsya'da hafta sonu gerçekleşen Çin Ulusal Kongresi'nin yıllık toplantısında ülkenin büyüme hedefinin yüzde 7 civarından yüzde 6,5 - 7,0 aralığına düşürüldüğü kaydedildi. Çin'deki gelişmeler sonrasında Şanghay bileşik endeksi şu dakikalarda yüzde 0,32 yükseldi. Japonya'da Nikkei 225 endeksi ise yüzde 0,61 düşüşle 16.911,32 puandan kapandı.Analizciler, bu hafta yurt içinde sanayi üretimi ve ödemeler dengesi verilerinin izleneceğini, yurt dışında ise AMB toplantısı ve ABD verilerinin takip edileceğini dile getiriyor.Teknik açıdan BIST 100 endeksinin 77.800 seviyesinin direnç konumunda olduğunu aktaran analistler, 76.300 ve 75.500 seviyelerinin destek olarak öne çıktığını vurguluyor. musavat son xeberler Son Xeberler - Son Xəbərlər, yeni musavat, müsavat, musavat qezeti xeberler