Musavat.az
Musavat.az




Müsavat » Xeberler» Xeber

Demiryolçular 136 yaşlarını qeyd edirler…

12 Ekim 2016
6:12 pm


12/10/2016 [22:10]: xeber –
136 illik fəaliyyət tarixi olan Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatı ölkə  iqtisadiyyatının  ən  önəmli  sahələrindən  biridir. Fəaliyyətdə  olduğu  on  illlər  boyu  varlığı  çox  zəngin  və  əhəmiyyətli  əməllərə  söykənən dəmir yolu zaman-zaman ağır sınaqlardan keçmiş, amma heç vaxt dövlət və dövlətçilik siyasətində öz əhəmiyyətli yerini itirməmişdir. Doğrudur, Sovet hakimiyyəti illərində Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatının inkişafına ciddi diqqət yetirilməsi də Ümummilli liderimiz Heydər Əliyevin respublikamıza rəhbərlik etdiyi illərdə və sonrakı dövrlərdə məhz onun qayğısı sayəsində bu nəqliyyat sahəsi sürətli inkişaf yoluna qədəm qoymuşdur. Məlumdur ki, keçmiş Sovet hakimiyyəti illərində iqtisadiyyatın bütün sahələri, o cümlədən də dəmir yolu nəqliyyatı mərkəzləşdirilmiş şəkildə Moskvadan idarə olunur, heç bir respublikaya müstəqil iqtisadi siyasət hüququ tanınmırdı. Bu sistemin süqutundan sonra bütün iqtisadi sahələr kimi dəmir yolları da ağır sınaqlara məruz qaldı. 1991-ci ildən üzü bəri haqqına və hüququna şərəflə sahibləndiyimiz dövlət müstəqilliyi illərində ciddi tədbirlər reallaşdırılsa da, dəmir yolu nəqliyyatının sivil texnologiyalara və üstün fəaliyyət prinsiplərinə sahiblənməsi mühüm məsələ kimi gündəmdə qalmağa davam etmişdir. Çünki Sovet rejimindən qalma köhnə texniki baza və beynəlxalq nəqliyyat sisteminin üstünlükləri ilə uzlaşmayan idarəçilik prinsipi bu sahənin böyük islahatlara möhtac qaldığını ortaya qoyurdu. Bu yeniləşmənin təməli Ümummilli liderimiz Heydər Əliyev tərəfindən qoyuldu və Azərbaycan dəmir yolu nəqliyyatının dünya dəmir yollarına inteqrasiyası gerçəkləşdi. Hazırda ulu öndərin dəmiryolçulara yönəlik qayğılı siyasəti hörmətli Prezidentimiz İlham Əliyev tərəfindən uğurla davam etdirilir. Bunu real faktlarla diqqətə gətirsək: “Bakı-Tbilisi-Qars” və “Şimal-Cənub” Beynəlxalq Nəqliyyat Dəhlizlərinin layihələrini xatırlatmaq kifayətdir. Bu layihələr Azərbaycan dəmir yollarının Avropa və Asiya ölkələrinin nəqliyyat sistemləri ilə əlaqələrini yüksək həddə çatdıracaqdır. Uzun illər boyu dərin sıxıntılar içərisində fəaliyyət göstərən dəmir yolu nəqliyyatının 2015-ci ilin əvvəlindən yeni inkişaf mərhələsinə qədəm qoyduğunu desək, yəqin ki, yanılmarıq. Köhnə və kustar texniki bazadan, zamanla səsləşməyən texnoloji proseslərdən qurtulmaq üçün yeni rəhbərliyin tələbkar və prinsipial mövqeyinə ürəklə tərəf durdular. Çünki beynəlxalq nəqliyyat sisteminin üstünlüklərinə yiyələnmək üçün bu, ən doğru yol idi.   Yeni rəhbərlik öz əməli işinə çoxdan bəri həllini gözləyən bir sosial sifarişin icrası ilə başladı. Bakı-Sumqayıt sərnişin xəttinin əsaslı təmiri layihəsi dəmir yolunda keyfiyyətli dəyişikliyin başlanğıcı oldu və 63 km uzunluqda olan xəttin əsaslı təmirinə 2015-ci il mart ayının əvvəlində start verilməklə sentyabr ayında başa çatdırıldı. Elə sentyabr ayının12-də hörmətli Prezidentimiz İlham Əliyevin xeyir-duası ilə İsveçrənin “Stadler Rail Group” şirkətindən alınmış KİSS markalı ikimərtəbəli yeni elektrik qatarları istismara buraxıldı. Azərbaycan dəmir yolları üçün tamamilə yenilik olan bu hadisə ictimaiyyət tərəfindən böyük maraqla qarşılandı. Hazırda Azərbaycan dəmir yolunda bu tipli qatarların sayı 5 ədəddir.İlk layihənin uğurla başa çatdırılması dəmir yolunun bütün təsərrüfatlarında əsaslı yeniləşmələrə geniş meydan açdı. Artıq öz funksiyasını itirməkdə olan vaqon təsərrüfatının geniş fəaliyyəti üçün 3 min ədəd müxtəlif təmayüllü yük vaqonunun alınması bu sahənin xarakterini tamamilə dəyişdi. Bu yeniləşməni vaqon təsərrüfatının fəaliyyəti tarixində keyfiyyət sıçrayışı kimi dəyərləndirmək olar. Bakı-Sumqayıt sərnişin xəttinin istismarından sonra yolların əsaslı təmirinə xüsusi önəm verən dəmir yolu rəhbərliyi Bakı-Böyük Kəsik istiqamətində 330 km yolun əsaslı təmirini nəzərdə tutan ikinci böyük layihənin icrasını reallaşdırdı. Ötən ilin noyabrında başlanan layihə çərçivəsində bu günə qədər 170 km yol əsaslı təmir olunub. O cümlədən yolların daha etibarlı və sürətli hərəkətə yararlı olması üçün dəmir yolunda ilk dəfə olaraq yoldəyişən qurğuların dəmir beton şpal və tirlər üzərində quraşdırılmasına start verilib. Bu, dayanıqlıq baxımından uzunömürlü və etibarlı, maddi nöqteyi nəzərdən olduqca sərfəlidir. Onu da qeyd etmək lazımdır ki, əsaslı təmir proseslərinin ehtiyaclarını ödəmək üçün dəmir yolu rəhbərliyi tərəfindən müəssisələrə CSM və USP yol təmiri maşınları, yol döşəyən kranlar, portal platformalar, hoper vaqonlar və bir çox texnika və avadanlıqlar alınıb.Ölkəmizin və region ölkələrinin iqtisadi həyatında əhəmiyyətli rol oynayaraq Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu bağlantısının icrasında da tamamlama işləri sürətləndirilib. Bu bağlantı Avropa və Asiya ölkələri arasında iqtisadi münasibətlərin, tranzit yük danışmalarının inkişafında əhəmiyyətli rol oynayacaqdır. İqtisadi münasibətlərin daha intensiv xarakter alması üçün Azərbaycan və İran İslam Respublikası cənub sərhədində 8,3 km yolun tikintisinin başlanması da bu əlaqələrin gələcək uğurlarından xəbər verir. Artıq bu tikinti yekunlaşmaq ərəfəsindədir.Son dövrdə bir-birinin ardınca uğurlu layihələr həyata keçirən dəmir yolunda daha bir yüksək ictimai əhəmiyyət kəsb edən layihənin icrasına start verilib. Azərbaycan Respublikasının Prezidenti cənab İlham Əliyevin tövsiyyə və göstərişinə əsasən yaxın vaxtlarda dəmir yolunda “ASAN xidmət” mərkəzinin tələblərini özündə əks etdirən “ASAN qatar” fəaliyyətə başlayacaq. Bu məqsədlə Bakı vaqon deposunda 3 ədəd xüsusi xidmət vaqonu hazırlanır. İlin sonuna qədər hazır olacaq bu vaqonlar dəmir yolu xətti boyu bütün istiqamətdə hərəkət edəcək, “ASAN xidmət” qaydaları çərçivəsində əhaliyə xidmət göstərəcək. Göründüyü kimi, dəmir yolu nəqliyyatı son dövrdə yeni və uğurlu islahatlar mərhələsinə qədəm qoymuş, bütün istehsalat sahələri yeniləşməyə istiqamətləndirilmişdir. Cəmiyyətin inzibati binasının, Bakı dəmir yolu vağzalının, Səngəçal istehsalat bazasının əsaslı təmiri, elektrik təchizatı, işarəvermə və rabitə sahalərində aparılan uğurlu islahatlar da məhz burda reallaşan keyfiyyət dəyişikliyinin nəticəsidir. Bu da ona imkan yaradır ki, biz gələcək illərdə dəmir yolu nəqliyyatımızı dünyanın üstün texnologiyalara sahiblənmiş nəqliyyat sistemləri ilə bir sırada görə biləcəyik. Hazırki inkişaf və yeniləşmə mühiti məhz bunu vəd edir. 


mənbə : moderator.az



Şərh yazılmayıb.

Şərh yaz.








           
MARAQLI
Maraqlı
- Sitemap BIST 100 endeksi, günün ilk yarısında yüzde 0,59 değer kazanarak sürekli müzayede işlemlerine verilen araya 77.242,79 puan ile girmişti.Sürekli müzayede işlemlerinin tekrar başlamasının ardından yükseliş eğilimini sürdüren endeks, şu dakikalarda yüzde 0,66 artışla 77.300 seviyelerinde bulunuyor. Analistler, öğleden sonra ABD'de başta fabrika ve dayanıklı mal siparişleri olmak üzere açıklanacak verilerin takip edileceğini belirterek, BIST 100 endeksinin 77.800 seviyesinin direnç, 76.000 seviyesinin destek konumunda olduğunu kaydediyor.Spot altının ons fiyatı yüzde 0.2 değer kaybederek bugün güne 1,237.65 dolardan işlem görerek başladı. Havalimanının batısında yer alan ve Gizlani Askeri Üssü'nde de tamamen kontrol sağlandı.Doğu cephesinden ilerleyen federal polis güçleri ve özel kuvvetler askerleri, havalimanı yakınındaki Elbu Seyf köyünü hafta başında terör örgütünden geri almıştı.Güney cephesinden ilerleyerek geçen yıl kentin tamamen kuşatılmasını sağlayan İran destekli Şii milisler Haşdi Şabi grubu da batı cephesinden ilk saldırıyı Çarşamba günü başlatmıştı. Telafer çevresindeki köylerde yoğun çatışma var.Bu arada Musul’un batısından ilk tahliye haberi geldi. El-Memum bölgesinden DEAŞ'ın kalkan olarak kullanmak için alıkoyduğu bin 508 kişi tahliye edildi. -Irak Göç ve Göçmenler Bakanlığınca kentin batısından tahliye edilen bin 508 kişilik ilk grup, Kayyara kasabasındaki kamplara yerleştirildi.Kapalıçarşı altın fiyatlarına göre çeyrek altın fiyatı bugün 192 lira, altın gram fiyatı ise 117 lira seviyesinde.Altın fiyatları ABD'den açıklanan pozitif verilerin ardından yatırımcıların riskli varlıklara geri dönüş yapmasıyla beraber dün geriledi. Spot altının ons fiyatı yüzde 0.2 değer kaybederek 1,237.65 dolardan işlem görürken, dün yüzde 0.7 değer kazanmıştı.KAPALIÇARŞI ALTIN FİYATLARIİstanbul Kapalıçarşı'da 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 116,75 lira, Cumhuriyet altınının satış fiyatı ise 780,00 lira oldu.Bu yıla en hızlı başlayan yatırım aracı altın oldu. 3 yıl yatırımcısına kaybettiren altın, Aralık ayında başladığı yükselişi bu yıl hızlandırdı. Peki altın fiyatları 3 yıllık kayıbın ardından nasıl yükselişe geçti? Altın fiyatları neden yükseliyor? Altın yorumlarını aşağıdaki playerdan izleyebilirsiniz.Analistler, bugün ABD'de açıklanacak ADP istihdam raporunun altın fiyatları üzerinde etkili olabileceğini belirterek, teknik olarak altının onsunda 1.210 doların destek, 1.250 - 1.255 dolar bandının ise önemli direnç seviyeleri olarak takip edileceğini kaydediyor. Altının gram fiyatında ise 116 seviyesinin izleneceğini dile getiren analistler, bu seviyenin altında kalınması durumunda düşüşün ivme kazanabileceğini, olası yükselişlerde ise 118 direncinin gündeme gelebileceğini tahmin ediyor.çarşambaAnalizciler, ABD'de üretimin azalacağına ve OPEC ile OPEC dışı üreticilerin birlikte kararlar alabileceğine ilişkin beklentilerin petrol fiyatlarında yukarı yönlü hareketleri destekleyen ana etkenler olduğunu ifade ediyor.günü 39 dolar sınırına yükselen Brent petrolün varil fiyatı, haftanın ilk işlem gününde 39,47 dolara kadar yükseldikten sonra şu dakikalarda 39,11 dolar seviyelerinden işlem görüyor. Brent petrol son olarak 11 Aralık 2015 tarihinde 39,71 dolara kadar yükselmişti.Avrupa'da tarafında ise piyasalar bu hafta Avrupa Merkez Bankası (AMB) faiz kararı ve Euro Bölgesi büyüme verisini bekliyor. Analistler, 10 Mart’taki AMB toplantısında alınacak yeni önlemlere yönelik beklentilerin arttığını belirtiyor. Bugün İuro Bölgesi'nde Sentix yatırımcı güveni açıklanacak. Cuma günü Almanya'da DAX 30 endeksi yüzde 0,74, Fransa'da CAC 40 endeksi yüzde 0,92 ve İngiltere'de FTSE 100 endeksi yüzde 1,13 prim yaptı.Amerika'da BÜYÜME HEDEFİ REVİZE EDİLDİAsya'da hafta sonu gerçekleşen Çin Ulusal Kongresi'nin yıllık toplantısında ülkenin büyüme hedefinin yüzde 7 civarından yüzde 6,5 - 7,0 aralığına düşürüldüğü kaydedildi. Çin'deki gelişmeler sonrasında Şanghay bileşik endeksi şu dakikalarda yüzde 0,32 yükseldi. Japonya'da Nikkei 225 endeksi ise yüzde 0,61 düşüşle 16.911,32 puandan kapandı.Analizciler, bu hafta yurt içinde sanayi üretimi ve ödemeler dengesi verilerinin izleneceğini, yurt dışında ise AMB toplantısı ve ABD verilerinin takip edileceğini dile getiriyor.Teknik açıdan BIST 100 endeksinin 77.800 seviyesinin direnç konumunda olduğunu aktaran analistler, 76.300 ve 75.500 seviyelerinin destek olarak öne çıktığını vurguluyor. musavat son xeberler Son Xeberler - Son Xəbərlər, yeni musavat, müsavat, musavat qezeti xeberler