Musavat.az
Musavat.az




Müsavat » Xeberler» Xeber

Azerbaycan neftsiz dövlet büdcesi formalaşan ölkeye çevrile biler

23 Temmuz 2016
6:24 am


23/07/2016 [10:20]: xeber –
Neftin qiymətinin kəskin azalmasından sonra büdcəyə kömək edəcək digər sahələrin axtarışına çıxılıb. Yük daşımaçılığı da bu sahədə prioritet olaraq göstərilir. Bildirilir ki, hökumətin bu sahədən gözləntisi böyükdür. Statistik məlumatlar isə göstərir ki, bu ilin yanvar-iyun aylarında 2015-ci ilin eyni dövrünə nisbətən nəqliyyat sektorunda yükdaşıma qiymətləri milli valyutada 34,7 faiz artıb. Məlumata görə, cari ilin iyun ayında isə may ayına nisbətən yükdaşıma qiymətləri 0,4 faiz, o cümlədən boru kəməri nəqliyyatı ilə neft və qazın nəql olunma qiyməti müvafiq olaraq 0,2 faiz və 0,7 faiz, ölkələrarası yükdaşıma qiymətləri dəmir yolu və hava nəqliyyatında 0,7 faiz, dəniz nəqliyyatında 0,6 faiz, avtomobil nəqliyyatında 0,2 faiz artıb, ölkədaxili yükdaşıma qiymətləri sabit qalıb. Qeyd edək ki, bu istiqamətdə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi də iqtisadi və strateji baxımdan böyük önəmə malikdir. Türkiyənin “Strategic Outlook” analitik mərkəzinin həmsədri Mehmet Fatih Öztarsunun sözlərinə görə, inşası 2010-cu ildə başa çatması gözlənilən, lakin illərlə davam etdirilən Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu ilə yük Avropa-Çin xəttində fasiləsiz daşınacaq. “Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsi bölgə ölkələri üçün iqtisadi və strateji baxımdan böyük önəmə sahibdir. İldə 1 milyon sərnişin, 6,5 milyon ton yük daşıma qabiliyyətinə malik olan bu layihənin hədəfi, 2034-cü ildə il ərzində 3 milyon sərnişin və 17 milyon ton yük daşımaqdır”, – deyə o bildirib. O, “Sputnik”ə açıqlamasında deyib ki, Azərbaycan Xəzər dənizi ilə Avropa arasında bir körpü olaraq önəmli bir stansiya vəziyyətinə gələcək: “Bölgədə Ermənistan ətrafında izolyasiyanın güclənməsində də bu dəmir yolu layihəsi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Çünki yaxın zamana qədər təxirə salınan Abxaziya dəmir yolunun Bakı-Tiflis-Qarsa alternativ olaraq düşünülməsi bölgədəki strateji tarazlıqları dəyişdirə bilər. Gürcüstanda İvanişvili zamanında bu məsələ çox danışılırdı, ancaq yaxın dövrdə buna bənzər fikirləri yenidən eşitmək mümkündür. Bu layihənin ən önəmli hissəsi isə Türkiyədir. Çünki Türkiyə üzərindən Avropaya çıxmaq Gürcüstan və Azərbaycan üçün uzunmüddətli qazanc deməkdir. Qars bölgəsinin yenidən strateji nöqtəyə gəlməsi də bir o qədər önəmlidir”.Qeyd edək ki, Türkiyədə “Azərbaycan Dəmir Yolları” QSC-nin sədri Cavid Qurbanovla Türkiyə Respublikası nəqliyyat, dənizçilik və kommunikasiya naziri Əhməd Arslan arasında Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolu layihəsinin icra vəziyyəti müzakirə edilib. Tərəflər yaxın gələcəkdə Azərbaycan, Gürcüstan və Türkiyə rəsmilərinin iştirakı ilə Bakı-Tbilisi-Qars dəmir yolunun istismar şərtləri və tarif siyasətinin müəyyən edilməsi üçün üçtərəfli görüşün keçirilməsi barədə razılıq əldə ediblər.Ekspert Fikrət Yusifov bildirdi ki, Azərbaycanda tranzit yükdaşımalar sahəsində işlərin təkmilləşdirilməsi və onun müasir tələblər səviyyəsində qurulması sahəsində son zamanlar dövlət tərəfindən əsaslı addımlar atılır: “Qeyri-neft sektorunun ən aparıcı sahələrindən biri hesab olunan tranzit yükdaşımalar ölkəyə möhkəm valyuta daxil olması sahəsində aparıcı yerlərdən birini tuta bilər. Bunun üçün bu sahənin kifayət qədər böyük imkanları mövcuddur. Əlverişli coğrafi mövqe Azərbaycanı bu sahədə regionun ən aparıcı ölkəsi kimi tanıdıb. İndi hər şey özümüzdən asılıdır. Ölkə başçısının keçən ilin oktyabr ayının 21-də imzaladığı fərman bu sahədə bütün işlərin bir mərkəzdən – Azərbaycan Respublikasının Tranzit Yükdaşımalar üzrə Koordinasiya Şurası tərəfindən idarə olunmasını ehtiva edir. Bu, çox müsbət bir haldır. Müasir şəraitdə bu sahədə uğur qazanmağın əsas yolu düşünülmüş bir siyasətin ortaya qoyulmasından çox asılı idi. Burada pərakəndəliyə yol vermək olmazdı. Azərbaycan üzərindən yüklərini daşımaq istəyən hər bir tərəf ilk növbədə daşınan yüklərin tariflərinin məğbul olmasını və həm də daşıtdırdığı yüklərin təhlükəsizliyinin təmin olunmasını istəyirdi və bu, çox təbii bir istək idi”. Ekspertin sözlərinə görə, ancaq dəmir yolu da daxil olmaqla, bütün nəqliyyat vasitələri ilə yüklərin Azərbaycan üzərindən daşınması sahəsində yuxarıda adını çəkdiyimiz fərmana qədər mövcud olan pərakəndəlik bu sahənin inkişafında bir buxova çevrilmişdi:“Fərmandan sonra tranzit yükdaşımalar sahəsində bütün məsələlərin tam koordinasiya edilməsi və bir mərkəzdən idarə olunması bu bazarda layiqli yer tutmağa yaxşı əsas yaratdı. Boş bazar yoxdur. Tutulmuş bazarlara isə daxil olmağın yeganə yolu keyfiyyətli və ucuz xidməti ortaya qoymaqla mümkündür. Bu gün dəmir yolu vasitəsilə Azərbaycan üzərindən daşınan yüklərin həcmi getdikcə artır. Bakı-Böyük Kəsik dəmir yolunun yenidən qurulması, bu ilin sonundək Bakı-Tiflis-Qars yolunun istifadəyə verilməsi Azərbaycan üzərindən dəmir yolu ilə daşınacaq yüklərin həcminin kifayət qədər artmasına şərait yaradacaq. Şimal-cənub dəhlizinin tam gücü ilə istifadəyə verilməsi, gələcəkdə Hindistandan yüklərin dəmir yolu ilə İran vasitəsilə Azərbaycan üzərindən şimala və Avropaya daşınması şanslarının mövcudluğu və artıq bu istiqamətdə ilkin işlərin görülməsi isə bu sahədə böyük perspektivlər vəd edir”.Qeyd edək ki, bir müddət əvvəl deputat Vahid Əhmədov da bildirib ki, nəqliyyat, daşıma şirkətlərinin də Azərbaycana marağı çox böyükdür: “Böyük İpək yolu Çini Avropa ilə birləşdirəcək. Bakı-Tiflis-Qars dəmir yolu xətti bu ilin payızında istifadəyə verilməlidir. Bu cür dəmir yolu xətləri DHL kimi nəhəng daşımaçılıq şirkətlərini cəlb edir. Belə bir nəhəng beynəlxalq daşımaçılıq şirkətinin Çindən daşımaları Azərbaycan üzərindən həyata keçirməsinin ölkəmizin büdcəsinə böyük gəlirlər verəcəyi şübhəsizdir. Həmin şirkətlə protokol imzalanmasının böyük əhəmiyyəti var. Çin dünya iqtisadi nəhənglərdəndir və faktiki olaraq dünyadakı bütün dövlətlərə öz məhsullarını ixrac edir. Bəzi dövlətlərdən məhsullar idxal edir. Bu ölkənin daşımaları həddən artıq böyükdür. Çinlə Azərbaycan arasında iqtisadi-ticarət münasibətləri yüksək səviyyədədir. Azərbaycanın özünə idxal olunan Çin mallarının da daşınmasında həmin şirkətin xidmətindən istifadə edilə bilər. Bu da iqtisadi baxımdan Azərbaycanın xeyrinə olar. Ümumiyyətlə, Azərbaycanın beynəlxalq nəqliyyat dəhlizi olması gündəmdədir. Burada əsas yerlərdən birini təbii ki, dəmir yolu nəqliyyatı tutacaq. Dövlət başçısı tərəfindən bu işə çox ciddi dəstək var”.Onun sözlərinə görə, Azərbaycanın tranzit mərkəzə çevrilməsinin gətirəcəyi gəlirlər ölkəmizin neftdən asılılığını aradan qaldırmaqda ciddi rol oynaya bilər: “Neftdən asılılığı aradan qaldırmaq üçün müəyyən proqramlar həyata keçirilir. Nəqliyyat daşımaları da proqramın bir hissəsidir. Nəqliyyat elə bir sahədir ki, orada gəlirlər yüksək olur. Bu sahəyə biz əvvəllər elə də böyük önəm verməmişik. Son vaxtlar çox ciddi önəm verilməyə başlanıb. Nəhəng şirkətlərlə imzalanan protokollar, yuxarıda qeyd etdiyim həyata keçirilən işlər də bu sahəyə önəm verilməsinin göstəricisidir. Biz artıq neftsiz dövlət büdcəsi formalaşan ölkəyə çevrilmək iqtidarındayıq”.(musavat.com)




Şərh yazılmayıb.

Şərh yaz.








           
MARAQLI
Maraqlı
- Sitemap BIST 100 endeksi, günün ilk yarısında yüzde 0,59 değer kazanarak sürekli müzayede işlemlerine verilen araya 77.242,79 puan ile girmişti.Sürekli müzayede işlemlerinin tekrar başlamasının ardından yükseliş eğilimini sürdüren endeks, şu dakikalarda yüzde 0,66 artışla 77.300 seviyelerinde bulunuyor. Analistler, öğleden sonra ABD'de başta fabrika ve dayanıklı mal siparişleri olmak üzere açıklanacak verilerin takip edileceğini belirterek, BIST 100 endeksinin 77.800 seviyesinin direnç, 76.000 seviyesinin destek konumunda olduğunu kaydediyor.Spot altının ons fiyatı yüzde 0.2 değer kaybederek bugün güne 1,237.65 dolardan işlem görerek başladı. Havalimanının batısında yer alan ve Gizlani Askeri Üssü'nde de tamamen kontrol sağlandı.Doğu cephesinden ilerleyen federal polis güçleri ve özel kuvvetler askerleri, havalimanı yakınındaki Elbu Seyf köyünü hafta başında terör örgütünden geri almıştı.Güney cephesinden ilerleyerek geçen yıl kentin tamamen kuşatılmasını sağlayan İran destekli Şii milisler Haşdi Şabi grubu da batı cephesinden ilk saldırıyı Çarşamba günü başlatmıştı. Telafer çevresindeki köylerde yoğun çatışma var.Bu arada Musul’un batısından ilk tahliye haberi geldi. El-Memum bölgesinden DEAŞ'ın kalkan olarak kullanmak için alıkoyduğu bin 508 kişi tahliye edildi. -Irak Göç ve Göçmenler Bakanlığınca kentin batısından tahliye edilen bin 508 kişilik ilk grup, Kayyara kasabasındaki kamplara yerleştirildi.Kapalıçarşı altın fiyatlarına göre çeyrek altın fiyatı bugün 192 lira, altın gram fiyatı ise 117 lira seviyesinde.Altın fiyatları ABD'den açıklanan pozitif verilerin ardından yatırımcıların riskli varlıklara geri dönüş yapmasıyla beraber dün geriledi. Spot altının ons fiyatı yüzde 0.2 değer kaybederek 1,237.65 dolardan işlem görürken, dün yüzde 0.7 değer kazanmıştı.KAPALIÇARŞI ALTIN FİYATLARIİstanbul Kapalıçarşı'da 24 ayar külçe altının gram satış fiyatı 116,75 lira, Cumhuriyet altınının satış fiyatı ise 780,00 lira oldu.Bu yıla en hızlı başlayan yatırım aracı altın oldu. 3 yıl yatırımcısına kaybettiren altın, Aralık ayında başladığı yükselişi bu yıl hızlandırdı. Peki altın fiyatları 3 yıllık kayıbın ardından nasıl yükselişe geçti? Altın fiyatları neden yükseliyor? Altın yorumlarını aşağıdaki playerdan izleyebilirsiniz.Analistler, bugün ABD'de açıklanacak ADP istihdam raporunun altın fiyatları üzerinde etkili olabileceğini belirterek, teknik olarak altının onsunda 1.210 doların destek, 1.250 - 1.255 dolar bandının ise önemli direnç seviyeleri olarak takip edileceğini kaydediyor. Altının gram fiyatında ise 116 seviyesinin izleneceğini dile getiren analistler, bu seviyenin altında kalınması durumunda düşüşün ivme kazanabileceğini, olası yükselişlerde ise 118 direncinin gündeme gelebileceğini tahmin ediyor.çarşambaAnalizciler, ABD'de üretimin azalacağına ve OPEC ile OPEC dışı üreticilerin birlikte kararlar alabileceğine ilişkin beklentilerin petrol fiyatlarında yukarı yönlü hareketleri destekleyen ana etkenler olduğunu ifade ediyor.günü 39 dolar sınırına yükselen Brent petrolün varil fiyatı, haftanın ilk işlem gününde 39,47 dolara kadar yükseldikten sonra şu dakikalarda 39,11 dolar seviyelerinden işlem görüyor. Brent petrol son olarak 11 Aralık 2015 tarihinde 39,71 dolara kadar yükselmişti.Avrupa'da tarafında ise piyasalar bu hafta Avrupa Merkez Bankası (AMB) faiz kararı ve Euro Bölgesi büyüme verisini bekliyor. Analistler, 10 Mart’taki AMB toplantısında alınacak yeni önlemlere yönelik beklentilerin arttığını belirtiyor. Bugün İuro Bölgesi'nde Sentix yatırımcı güveni açıklanacak. Cuma günü Almanya'da DAX 30 endeksi yüzde 0,74, Fransa'da CAC 40 endeksi yüzde 0,92 ve İngiltere'de FTSE 100 endeksi yüzde 1,13 prim yaptı.Amerika'da BÜYÜME HEDEFİ REVİZE EDİLDİAsya'da hafta sonu gerçekleşen Çin Ulusal Kongresi'nin yıllık toplantısında ülkenin büyüme hedefinin yüzde 7 civarından yüzde 6,5 - 7,0 aralığına düşürüldüğü kaydedildi. Çin'deki gelişmeler sonrasında Şanghay bileşik endeksi şu dakikalarda yüzde 0,32 yükseldi. Japonya'da Nikkei 225 endeksi ise yüzde 0,61 düşüşle 16.911,32 puandan kapandı.Analizciler, bu hafta yurt içinde sanayi üretimi ve ödemeler dengesi verilerinin izleneceğini, yurt dışında ise AMB toplantısı ve ABD verilerinin takip edileceğini dile getiriyor.Teknik açıdan BIST 100 endeksinin 77.800 seviyesinin direnç konumunda olduğunu aktaran analistler, 76.300 ve 75.500 seviyelerinin destek olarak öne çıktığını vurguluyor. musavat son xeberler Son Xeberler - Son Xəbərlər, yeni musavat, müsavat, musavat qezeti xeberler